Jag klarade det:D:D:D:D

Idag när jag gick förbi i cafeterian fick jag syn på ngt väldigt intressant(gymnasieantagningarna)
Och jag har sökt hantverkslinjen på Balder i Skellefteå och jag kom in:D:D:D:D:D:D:D:D
Då kunde man se hur många det var som hade sökt till olika skolor och olika linjer
På hantverks finns det 18 patser och det var typ 46 tror jag som hade sökt och 14 av dom hade det som förstahandsval och dom går ju före dom andra som sökt som senare val och jag e en av dom 14 som sökte det som första:D:D:D:D:D
Huh nu behöver jag iaf inte vara lika orolig längre;)

Jaja puss och kram och hoppas alla ni andra som också sökt kommer in på det ni allra helst vill:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0