halv åtta hos mig

mitt internet bestämde sig för att inte funka igår så därför blev det inget inlägg men ikväll iaf;)

Idag har jag endast lagat mat hela dagen:)
Elin lindgren och frida följde men hem efter skolan och så började vi laga en efterrätt sen for vi till gluggen (en fritidsgård) och började laga mat till halv åtta det blev lite stressigt men vi fick ihop det till slut:)
Och då kom det då 5 pers från lövånger och 5 andra från nått ställe som jag aldrig kommer ihåg vad det hette:]

Men det var iaf jättekul och trevligt jag tror det gick bra ändå:)

Men så mkt mer har jag inte å berätta så jag slutar här

KRAMKRAM<3



Det härligaste som finns måste ju vara att sova!!enligt mig iaf;)!! älskar det<3 synd bara att det slösar sån tid annars skulle jag kunna sova hela tiden x]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0