And so it starts all over again...

Ärligt talat har jag inte så mkt att berätta från i helgen som ni inte redan vet för att sandra skrev ju att vi skulle fara och äta middag och se bio och de t är väl typ allt jag kan berätta om för efter det fick jag magsjuka:(

Maten var jättegod jag tog nån pasta med bacon,skinka,lök och gräddsås=mums:)

Men nu bara jag tänker på den så vill jag spy och det var det sista jag åt innan jag fick magsjuka och av nån anledning så brukar man ju inte vara så sugen på det sen...;]

iaf...filmen var jättebra men det var en såndär film som liksom slutar mitt i så det förstörde väl lite elr hur man ska säga men jag hoppas det kommer en till

Och mer har jag inte å berätta så mkt om för magsjukan förstörde resten av min helg:@

jaja KRAMKAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0