stan idag:)

Hej nu tyckte jag det var dags och blogga igen.
Nu är jag frisk igen varit sjuk i typ en och en halv vecka (inkl helgerna ;])
Och då vet jag vad ni tänker...sjuk så länge och har inte funderat på att blogga tidigare?:O
Men tro mej jag jag ville hela tiden men var för lat :] (a)
Idag var jag sandra och frida på stan iaf:) Sandra och frida hittade båda fynd men jag köpte inget alls...det känns lite konstigt att komma hem tomhänt nu :/
Ni skulle ha sett mej förut då kunde jag komma hem med typ minst 3 kassar;)
Aja hör väl mer från mej sen :)



och så åt vi på subway ofc :D:D<3
fast gammal bild men men skam åt den som klagar;)


Kommentarer
Postat av: Alex

klagar ;)

2011-02-09 @ 10:23:40
URL: http://humlan.devote.se
Postat av: Josefine

Yes i know ;D Jag har sett dom lite här och var o taa.. en dag ska jag äga ett par! xD

2011-02-10 @ 19:41:10
URL: http://vildkattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0