You can make the darkness shine

Börjar väl med ett enkelt Hej x)
Tycker Tokio Hotel är väldigt bra och har fastnat på ganska många låtar men just nu mest Tokio Hotal - Alien.
Och asså jag säger bara, Hur skulle världen se ut utan musik xO ,jag älskar musik!
(vilket ni kanske märkt med att jag typ alltid snackar om nån låt eller artist i varje inlägg jag gör xD hehe)
men nu är jag bara sån;) och tycker jag om en artist/band och dess låtar så kan jag prata i timmar om den/dom personerna xD

Meen, nu ska jag väl försöka sluta snacka om musik;)  Vad har ni gjort idag?
jag har varit i skolan xD (skrattar) Är förkyld också men de hindrar inte Sandra, nejnej..
nu väntar jag på Supernatural!! =D=D=D 23,35 börjar de.
sen blire nog att gå och lägga sej för ska upp halv 10 imorron och ge hästen och katten för mina föräldrar är i malå och ställer upp husvagnen och kuren till vintern (tjohoo!)
Och imorron ska jag vara med josse s och frida och äta midda me dom =D

Jaa, de var väl typ hur mitt liv ser ut nu=)  Hade /Sandra


Tokio Hotel - Alien



Supernatural


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: man tackar! :)

2010-09-04 @ 21:54:23
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: Frida

haha asså jag tänker att jag ska se det men kommer aldrig ihåg det(eller okej jag sover typ då)...

det blev jätte fint då ni ändrade bakrund!

2010-09-04 @ 22:29:05
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0