Tacos:D<3

Idag kom jag lite sent till skolan och gissa varför?Jag fick ångest så jag visste inte vilka kläder jag skulle ha men när klockan var 25 över 8 så tog jag bara på mej nått:]
Vid 9.00 tror jag klockan var for vi på nån "konsert" med gels bygdn typ reggie-musik ganska okej ändå:)
Man kan då verkligen säga att endel av dom hade mkt känsla med vad dom framträdde;)
Efter skolan var jag med Fanny Bergström och det första och typ ända vi gjorde innan vi skulle fara på ridningen var att göra tacos(fannys ide)Det var riktigt mumsigt!!:D
Sen som sagt for vi och red och jag fick ha Afrodite igen fanny har fått byta häst varje gång men jag har fått ha samma häst hela tiden och jag gillar den inte ens:S Men hon blir bättre iaf:)

Aja kramiz nu ska jag sova:]sov bara 4 timmar natten som va så jag är hyvsat trött;)


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: okej, har inte riktigt koll på vem alla är men, näe har ingen favorit än:)

2010-09-21 @ 17:48:42
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0