No sanctuary from your allure

tja vad görs?;)
sitter och ser idol, har lyssnat på musik på datorn innan=) mitt nya låttips = Adam Lambert - Voodoo


väldigt länge sen jag skrev nu så jag tänkte jag skulle skriva, inte för att jag har nått spec att skriva om men x)
ska på stan imorron med Josefine.s, Josefin.b,Emma och Frida=) förmodligen käka på subway ;D

tycker de är lite tråkigt att inte så många kommenterar.. så då tänkte jag ställa en fråga.. hm....  eller jag vet, "Hur bra känner ni Sandra Nilsson?";) tre frågor:

1. moppe eller skoter?
2. chips eller kaker?
3. musik eller film?

skriv en kommentar men dina svar vad du tror jag föredrar. jag har tagit sånt som jag tycker ganska lika mkt om men andå en jag gillar lite lite bättre. skriver svaren i ett annat inlägg senare=) se vem som känner mej bäst=P

aja nu kan jag inte komma på mer rapakalja att babbla om så ni få hade bra:) /Sandra


Kommentarer
Postat av: Frida

1,moppe

2,kaker

3,musik



BTW,jag kommer vinna!

2010-09-29 @ 20:40:08
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0