Löpning i regnet

Idag harvi haft 2000 meter på gympan och det gick hyvsat bra ändå.Fast vädret var ju inte det bästa.efter vi typ sprungit max 100 m så börjar det regna och det regna hela tiden medans vi sprang tills vi typ kom ut från omklädningsrummet då vi redan var dyngsura tror ni inte på f*n att det var skinande sol ute då:@
I övrigt så har et varit skolval idag.och jag är väl villig att berätta att jag röstade på miljöpartiet:)
Inte bara för att jag var med i det partiet i debatten vi skulle ha på SOn då vi vart indelade i partier,dom har faktiskt en riktigt bra politik!:)
Efter skolan for jag och Sandra N in till staden för å kolla lite affärer och så.Men först var jag tvungen att ta sista livmoderhalscanser-sprutan å medans jag gjorde det så var sandra och fyllde i papperna om var hon ska praoa så det vart klart men var hon ska praoa får hon berätta själv;)
Sandra köpte inget alls idag vad jag vet men jag köpte nagellack och en jättesnygg tröja som sandra såg ut åt mej,tack så mkt sandra;]:D<3
Och sen gjorde vi ngt som jag längtat efter lääänge...typ två dar iaf;)att äta på SUBWAY:D<3<3
 Sen for vi och fira min faster som fyller 54 idag grattis grattis:D<3
Aja nu är det bäst jag slutar innan det blir föör tråkigt att läsa:]

Men ha det så bra allihopa:D<3

Och här kommer lite efterbilder från dagens ansträngning;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0