I'm drowning, I'm falling, I Hear my self calling..

hej, asså nu tänkte jag såhär va.. varför inte rota runt i mobilen och visa lite bilder och dess historia?..   så de är precis vad jag ska göra^^

då kör vi.

bild 1 är min Fanta Tropic-burk efter jag "lekt" lite med den... jaa vad ska man säga.. "snyfft!!", ett mästervärk!



bild 2 är då jag och josefine s. konstnär = Inge Nilsson(SO-lärare)



Bild 3 har också en koppling till josefine men den här gången är hon konstnären. Josse har ritat...  EN MÖRDAR-KANIN!!!


Bild 4 är tydligen JAG... frida hittar en bild och säger att katten på bilden liknar mej (skrattar). Måste väl hålla med om att de ligger nått i de.. xD


Bild 5 är den läskiga tanten från älvsborgs fästning(klaga inte på stavning)


Bild nr 6 (observera "nr" 6) är på Lisseberg, Frida säger: En släkting till dej!! och stannar vid denna.. jaa jag heter också Nilsson men Frida lilla, har du insett hur många släktingar jag skulle haft om jag släckt med alla Nilsson..


Bild 7 är fiskar. jaa nu tänker säkert ni: Fiskar herreguud(med en uttråkad röst). Men då säger jag: AAAHH!!! DE ÄR BLÅTT OCH DE ÄR GUUUUULT!!! ÅH HERREJÄVLAR!, SVERIGES FLAGGA!!!!!!!! 
eller så int...




De var de=)
Men för er nu som tyckte de där var "Lilla Pippi långtråkigt" så kan jag ju dra ett skämt som är med i filmen Dum och dummare.
-Vi håller på med avel, Vi provade avla en bulldog med en shi-tzu(stavning?).
-Vi kallar den Bullshit! HAHAHAHAHAHAHA

visst vare kul;)
Men nu har jag inget mer trams att fylla detta inlägg med så jag får väl nämna en låt (som i alla inlägg :]) och säga ha en fortsatt trevlig söndag=) Au revoir /sandra




Tokio Hotel - Dogs Unleashed


Kommentarer
Postat av: Frida

haha guud då skulle ja tappa räkningen direkt!

på översikten en liten bit ner en ruta som det står sammanfattning ovanför där står det hur många!=)

2010-09-05 @ 19:58:53
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0