I staden

Nu var det alldeles för länge sen jag skrev något!!!
Men tro det elr ej men det här är faktiskt första gången jag suttit vid datorn sen förra inlägget av mej:S ganska chockerande!Men vad kan jag säga jag har haft fullt upp med mitt liv:)
Och jag vet att jag är lite tråkig som aldrig lägger ut bilder och sånt men det ska bli ändring på det snart det lovar jag!
Aja nu ska jag väl berätta lite om vad som har hänt.Jag tar det ganska kortfattat.
Förra veckan hände det typ inget.Inget särskilt jag minns iaf så jag antar att det var en ganska tråkig vecka:]
I helgen har jag varit hos min faster och det är riktigt skönt att få komma dit och riktigt koppla av och inte göra nånting.Bara släppa allt annat.Sen i måndags kom jag väl tbx till det vanliga.Hade ridning fast det var teori så det vart inte lika kul som jag tänkt mej,vi såg film men jag sov typ hela tiden:]
och idag har jag varit på stan med josse,sandra och frida:)
Det är väl typ allt som hänt sen sist jag skrev:)
Nä fast vänta jag har fått en ny mobil också jag lägger ut en bild på den sen så får ni se:)
Fast ett litet minus...den vill verkligen inte som jag vill!Jag HATAR den!så jag ska typ ta tbx min gamla:)

Puss och kram och godnatt<3 nu är jag dö trött så måste sova:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0