Drownin' in tears. screamin' through hysterical fears

HELG!
tjohoo!..



Heej;) nu äre så att stackars lilla Frida har beställt ett inlägg för hon är förkyld och har tråkigt ;D så därför ska jag dra ett skämt för dej som jag läste i en hälge tidning:

en jordgubbsodlare var trött på att folk var och nallade jordgubbar på nätterna och satte upp ett plakat med texten JAG HAR FÖRGIFTAT EN AV PLANTORNA!. nästa dag fanns ett till plakat med texten de har jag också!..

visst va den lite kul ialla fall =P

men nu då.. jo jag kan ju berätta att mina rubriker inte har nått med mitt liv att göra, asså så ni inte tror att jag tycker mitt liv är helvette xD för de stämmer inte! jag bara vet inte vad jag ska ha för rubriker för de känns så tråkigt å bara skriva nått som inlägget handlar om så då tar jag en textrad ur en låt eller nått jag kommer på själv=)

annars då, vad ska ni göra i helgen? x)
jag ska se supernatural klockan 23,35 och före de idol. sen nån gång ska jag väl förmodligen gå och lägga mej också;) men imorron vet jag inte riktigt vad som händer, kanske rida eller nått. och på söndag ska jag till en som fyller år och sen på kvällen spela innebandy(med min farbror och hans sambo och vänner till dom).

har ritat av en bil också som jag kanske lägger ut senare ikv så blire lite mer bilder xD dethär inlägget vart så tråkigt xD

men nu är min katt hungrig så ska ge henne mat, hade =D /Sandra

Kommentarer
Postat av: Stackars lilla Frida

haha tack så mycket=)

men det heter väll vist en släp,

typ en bil släp=)

2010-09-11 @ 11:32:44
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/
Postat av: Josefine

Thanks! :)

2010-09-11 @ 13:49:36
URL: http://swallowtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0