ja ba näääee lol liksom fattaru

haaha, ska läsa(skriva?) en text för er som var på ett svenska papper som vår lärare läste för oss för ett tag sen;)

ooo jaba va javene jo i alla fall gick då å då så hörde ja liksom bangbang hahaha och ja ba fousshh rätt in där buskar och ski feträdd men de va ju ba hehehe jag va ju säker ba att de va vahetere en gevär eller nåt men macke hade ju bytt signal hära och ja ba näääee lol liksom fattaru..

haha snacka om jobbig text, nån som håller me mej ;)




aja. igår vare då innebandy=) hade röda märken överallt xD ett c.a 2dm långt på sidan av mitt vänstra knä, en röd ring på högra knät, ett märke bak på mitt vänstra smalben, skjuten på skinkan och sist men inte minst.. vart headshot-ad i pannan!...     då kände man sej sådär lagom tucktad;)

var hos farmor idag efter middan, hennes man fyller år och han och pappa kom in på ämnet att leka fjollor när vi satt och fikade, men Jim(farmors man) stack väl ut mest. och sen sa farmor till kennet att han hade fått lockigt hår och då sa han: prata inte om mitt hår. prata om nått annat..  han är gay!    Och så peka han på Jim. HAHAHA xD klockren där! ;D


ritade Diana igår:)

inte så likt Diana igentligen xD  men en häst vart de ialla fall:)

bye bye/Sandra

Kommentarer
Postat av: josse b

den ägde ju jag kan inte låta bli å skratta när jag läs den xD

2010-10-05 @ 16:16:52
URL: http://behindtwolifes.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj vad fint ! :)

2010-10-07 @ 18:25:20
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj vad fint ! :)



(OPS! Fel länkadress i förra kommentaren)

2010-10-07 @ 18:25:36
URL: http://markochsoder.blogg.se/
Postat av: anonym

DÅLIG :O

2010-11-06 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0