ärligt talat,vet inte vad jag ska ha som rubrik:]

Idag följde Fanny mej hem efter skolan och då gjorde vi tacos:D (som vanligt)
Det har blivit vår tradition nu;P
Aja sen var vi på skolan lite och typ lekte med mimmi och va med jocke:)
Fast fanny var inte så glad för hon vart lite dissad ibland:]
och vi träffade en jätteschysst tjej på ridningen idag:)hon hette moa och vi har alltid tyckt att alla på SRK har varit lite typ osociala elr man har liksom inte pratat med dom...men moa var jättesnäll iaf:)
Men nu fick mamma en damp attack på mej för att jag sitter vid datorn när jag borde plugga så jag måste väl göra det nu:]

Ha det<3

Kommentarer
Postat av: frida

haha såg inte din kommentar fören nu!

Tack så mycket,

jag tycker jätte mkt om formen på klänningen jag tror det är det som gör att jag blev nöjd med den=D

2010-10-25 @ 16:09:50
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0