reset your eyes, erase your mind..

tjolahopp i galopp


länge sen man skrev nu!!!! =O =O =O

har inte suttit vid datorn nästan nånting på flera veckor nu så,
blir ju inte så mkt skrivande då xS

skönt med lov nu ialla fall och ska försöka (försöka) skriva liiite oftare ialla fall ;] men jag har som svårt å veta vad jag ska skriva om xD  vad vill ni jag ska skriva om? ;)

kan ju ialla fall berätta för dom som inte vet de att jag har en häst på foder(lån,prov) och han är en Nordsvensk travare, JÄTTE gullig =D han är så snäll och gudomligt söt, han ser ut som en trollunge ;)

och bevis på de:


visst håller ni med mej ;)


Nån mer än jag som vill ha snö?!!!! =D är less på att snön försvinner hela tiden xP vill ju fara till malå till husvagnen och åka snowboard och skider! ;D
bild tagen julafton 2008

(för stor för att ha full storlek och orkade inte redigera den;])


Hade /Sandra=)


Kommentarer
Postat av: Frida

Han är ju super söt!!!

är så glad att du skriver igen(haha),

du kan ju skriva om....mej?

HAHAHA SKOJA BARA!

Jag har blivit jätte förkyld X(

2010-11-01 @ 19:22:13
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/
Postat av: frida

tanten va ju jätte läskig!=)

2010-11-01 @ 19:45:37
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0