Kondis;P

Tjosan

Idag på gympanhade vi bip-test...kunde klarat mer men jag visste jag inte skulle få VG så jag gav mej typ just efter G

Annars har väl skoldagen varit som vanligt men det är kompisarna som gör det till nått roligt att fara till skolan, skulle inte klara mej utan er:D<3

Sen for jag och Söderberg till gymmet och vi körde fan hårdträning;)

Och nu tänkte jag egentligen bara äta och fara iväg igen på badet med Sanna,Fanny och Elin V men då var det tydligen vattengympa så det vart inget av det:(
Fast jag tror jag ska va lite tantig och fara ändå för jag fick typ en kick av att träna så nu vill jag bara fortsätta;P:]
Ja det är väl dåtid-nutid-framtid

Kramiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0