If our final day has come, Let's pretend to carry on

...and if the end has now begun, live on.


Har nu tänkt göra ett försök att börja skriva lite oftare igen här på bloggen ;)

börjar väl med att berätta dagen:
klev upp 8,00 (!!!) för att ge en hungrig trollunge mat. åt sedan själv frukost och runt 11 for jag och red trollungen med Elsa och hennes nya häst Lotus, sprang lite fram- och tillbaka korss och tvärrs på heden och jag kan tala om för er att Johan(hästen) travar inte sekigt!!! =O de går jävligt fort! han travar när lotus galopperar xD han är som en björn som dundrar genom skogen ;)

imorron:
blir de förmodligen att rida igen(1.ny häst,2.han tycker de är tråkigt när de inte händer nått,3.inriden men ej skolad) därför rider vi han ganska mkt nu=) så imorron ska jag och mamma rida lite på ridbanan förmodligen och lära honom lite dressyr-vett=)

torsdag:
ska jag på stan med daddy ;D han har blivit övertygad att prova äta på subway efter lite tjat av mej att de är så gott där(hehe) och att vi gick förbi där och han vart hungrig av subway lukten ;D

fredag:
se idol, kanske vara me Bea=)

de är typ vad jag ska göra dom kommande dagarna:) vad ska ni göra?


Frågade ju i förra inlägget vad jag ska skriva om och då kommenterade Karlsson på taket och sa att jag kunde skriva om henne ;) och jag.. hehe.. säger bara.. HEHE..
ska komma på nå bra! ;)

annars då.. jaa, jag kan ju berätta att jag har en mirakel katt. japp, du läste rätt! min katt kommer från himmelen! jag har bevis!! kolla denna bild fåru se:... ;D


och jag kan ärligt berätta att de inte är nå fusk som photoshop eller sådant;)
min katt kommer från himelriket;D

aja nu tog mitt kreativa-skapande slut så jag säger bara.. frida karlsson pyssling på taket, jag ska försöka komma på nått;)

hade=)


/Sandra


Kommentarer
Postat av: frida karlsson pyssling på taket

HAHAHA så jävla kul,

jag och pappa skulle in på stan en tväris och parkerade bilen i garaget under subway det luktade tillochmed subway NERE I GARAGET så min pappa blev typ också hungrig haha=D

2010-11-03 @ 10:05:57
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0