The eyes of the city are counting the tears falling down...

Don't jump

tja nu är Sandra tillbaka;) eller har väl varit här hela tiden.. fast inte här?

ni som tycker om sorgliga/tragiska/fina låtar och rockband bör kolla upp låter Don't jump med Tokio Hotel! jag ääälskar texten och när jag kollat musikvideon till den och kollat upp texten och kan den utantill så smälter jag typ när jag hör den, den är så fin =) check it out!  (tack till emma som skickade den)

ialla fall, Hej ,tänkte jag måst försöka slänga in ett inlägg nu äre fan allvarligt! men vår stationära dator har krashat. så nu måst man sitta vid lapptoppen och de är mkt jobbigare tycker jag xD  internet går lite segare o.s.v så har som inte orkat göra så invecklade saker på datorn ;]
men har som inget roligt att berätta som vanligt xP

blir oftare inlägg och roligare då vi fått tillbaka den stationära igen =)

bye bye /sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0