hemma igen:)

Alltså jag är så less på att det blir såhär att jag aldrig bloggar:]:( förlåt så mkt!<3

nu har jag iaf mkt å berätta men jag kan inte berätta allt för det skulle ni inte orka läsa!så jag skriver om det roligaste som har hänt:)
Och ska jag erkänna var det väl att fara till LONDON:D:D<3
Jag vill tillbaka dit!Jag fick det typ som en födelsedagspresent och julklapp av mamma att fara dit med henne:)
det var vderkligen jättekul jag fick med mej massa kläder och grejer där ifrån för allt var ju så billigt!och nått som som var allra billigast var skor!Sandra N vart ganska chockad när jag kom hem och sa att jag hade köpt 3 par skor;)

Nu ska jag skriva vad jag hann göra:

*Shoppa (i massor)

*Madame tussauds

*london eye

*big ben

*två museum (som jag inte minns vad dom hette):]

*Afternoon tea på harrods

*Såg Thriller live

Mer vet jag inte om vi hann med säkert något men som jag glömt:]

Och som ni vet så har jag inget sladd till datorn från mobilen så det blir inga bilder...ÄN men jag ska köpa en så det blir bilder alldeles snart igen:)

Kramiz<3

//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0