Tjohosan..

Känner att de var läskigt länge sen jag skrev nu xD
men vad ska man säga, Bion med The Gangsters ägde=D, skolan suger=P, och tack vare mina vänner så skrattar jag mej genom livet ;D

kanske ska äta på Burebaren med Josefine S och Frida(josefin B kunde inte=/) på lördag för mina föräldrar drar till Malå för att ställa dit husvagnen och kuren för vi står sesongs där =D de äger! ;D

men vad mer kan jag säga, jo justja.. jag kan ju lägga ut ett klipp med Adam Lambert när han sjunger Ring of Fire =D tycker han sjunger den riktigt bra! =)
Lyssna efter de gått 1,20 för de är ganska coolt eller vad jag ska säga xD jag vet ine vad jag ska kalla de men ni fattar när ni hör ;)




ByeBye,Au revoir,Ciao,Hejdå,Hade =) /Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Aw tack! joo jag gillar och sticka ut.

jag kan sitta hemma och bara tänka mig nått och sen ba jaa så ska jag göra nästa gång:D

men när jag hade blont i topparna hade jag sett sångaren i wasp ha så:)

2010-08-30 @ 19:56:56
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: frida

nää jag gillar inte maskarhaha!

det är ju som små ormar juuu!,

följer med er på gymmet nästa gång<3

2010-08-31 @ 17:56:25
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0