kompismedecinen:)

Nu har vi varit och sett bio och den var kul inte världens roligaste film jag sett men den var helt klart värd att se:)
Först for vi på frasses och åt och det var lite typiskt för jag,sandra och frida var där vid 4 men tydligen var det då josses konståkning började och vi trodde den skulle sluta då så vi fick sitta och vänta i typ en timme men vi hade så kul så det gjorde ingetx):)
Och jag var ju ganska så förkyld innan jag for men när jag kom hem kände jag mej iaf helt frisk varken trött elr dålig,att ha kul och vara med josse,sandra och frida gjorde mej typ frisk:D
Kan man hitta bättre kompisar elr?!den bästa medecinen man kan hitta är nog kompisarna;D
Men nu är jag jättetrött så jag måste sova:]

Josefine Söderberg,Sandra Nilsson,Frida Karlsson ni kommer alltid finnas i mitt hjärta<3 

Kommentarer
Postat av: frida

Naaaw<3

haha de ägde!

2010-08-29 @ 13:34:27
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0