första skoldagen.. 9c



älskar Adam Lambert han är så cool =D vet inte hur mkt jag har sagt de men jag kan ju säga att jag tänker fortsätta xD  Videon till If I had you

Idag var alltså första skoldagen.. jahapp, aja dagen gick fort så de gjorde mej inte så mkt=) men snart börjar väl helvettet xD
och gissa vem som tappade bort sitt sudd efter bara nåra timmar!?!...  bam bam bam baaamm(sån där "snart ska du dö"-musik).. Josefine Söderberg! haha ;D

föresten om de är nån som har nån adam lambert låt kan gärna höra av sej till mej ;D

aja nu har jag inte mer å säga så jag får hälsa er en fortsatt trevlig dag och ännu en sådan imorron=) hade bäst /Sandra

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jaa du KVINA adam lambert är jätte bra!!!

2010-08-23 @ 14:47:53
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0