Förkyld:(

tjosan!=)

sorry att jag har varit så tråkig och inte skrivit typ nånting alls men det är för att vår dator har typ kajkat så jag har inte kunnat sitta vid datorn på hela 2 dar:S;]
Menmen...Idag ville mamma verkligen att jag skulle va hemma för jag mådde inte bra men jag ville ju såklart inte det!Hur kul är det att bara sitta hemma och dryga ist för åtminstånde va på skolan med kompisarna;)<3
Men det var inte så kul ändå för nu har jag feber och allt möjligt och jag som ska på bio imorn med Josse,Frida och Sandra men jag knarkar typ alla slags medeciner så jag ska nog bli frisk till imorn ska ni se=)

Aja ha det=)<3

Kommentarer
Postat av: Frida

OH NO!:(

krya på dej tills ikväll sötnos!<3

2010-08-28 @ 11:56:55
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0