byebye mormor och morfar

Idag kom pappas systerdotter och hans syster (alltså min faster och kusin;])på ''kalas'' för pappa.
Det vart ett lite mindre kalas än förra året då han fyllde 50 då kom det typ 100 pers jag skojja int;)
Men mormor och morfar for hem idag:(Dom stannar alltid så kort och dom bor så långt bort så jag träffar dom nästan aldrig:(Men jag fick 200 kronor:)Gud vad jag känner mig bortskämd:]få 200 kronor bara för att dom har varit här och hälsat på och vad har jag gjort för bra för att få pengar:S
Älskar dom verkligen.Världens bästa mormor och morfar man kan hitta:D!

Aja nu ska jag se film och sen sova det är en ny dag imorgon:)...en skoldag dessvärre:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0