stan idag:)

Idag efter skolan for jag,josse s,sandra n,frida och emma på stan:D
Det var askuul.Frida köpte två halsband tror jag och flygplan med vingar:P
Sandra köpte ett par örhängen tror jag,josse köpte nått linne,emma tror jag köpte en bh och jag är stålt över mej själv för jag köpte ingenting:} och det brukar oftast vara jag som köpt mest:P
Och jag träffade ganska många jag känner på stan idag,typ en av mina gamla danslärare,en av mina nya danslärare,Felicia,sandra b,jocke,två tjejer i min dansgrupp,meena och fanny:)Det är ovanligt många "för mej";)
Sen for vi iaf och åt på subway det finns inget bättre;D!!
Då tog jag en dagens så det blev billigare för mej:)

Nå mer vet jag inte om jag har att berätta:]

Ha det:)<3

PS:vill ni se bilder från dagens händelser så kollan in www.friiidasfinaste.blogg.se
där finns bilder:)
Själv var jag lite tråkig och tog typ inga bilder så jag har inga att lägga ut på vår blogg:]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0