Everybody says that time heals the pain. I've been waiting forever, that day never came..

I'm sad and worried, waiting, for that day to come.. I know it will, and I've heard it will..  soon.


igår var en rolig dag ;D jag och josse.s var galnare än vänligt (otroligt jag vet). ex. på detta: Josse.s satt och sköt pennor på matten(fridas pennor), jag slog av en av fridas pennor, vi attackerade varann på rasten innan sista lektionen och de flög böcker..
så såg min skoldag ut igår;] ritade på min bildmapp igår också. ska fortsatta lite på den idag eller imorron också=) bild på den kommer sen när den är klar

ikv blire å vara med josse.b och frida, kanske kör moppe dit=) innan den ska ställas av inför vintern.
letar epa föresten, Sandra goes epa raggare;]


jag har funderat på en sak. jag är ganska farsinerad av låttexter, hur otroligt fina och sorgliga dom kan vara. dom har en egen historia och jag kan till och med tycka låttexter kan vara sorligare än en film!=)


inge mer å sägaxP

/Sandra

Kommentarer
Postat av: frida

Tack gullissar jag älskar er av hela mitt hjärta haha<3=D

2010-10-10 @ 12:46:22
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0