Dansuppvisning :D :]

Sorry att jag inte skrev nått igår men jag hade fullt upp:]

På morgonen orkade jag inte och sen for jag,mamma,pappa,joakim,min kusin Ingela och Alexander och åt middag på Las vegas det var jättegott och jättekul:D
Och jag tror jocke fick en ny idol för det kom in en kille lite då och då och spelade gitarr det var jättemytsigt:)
Plus att han var hur duktig som helst!!;D

Sen for vi på bio allihopa.Jag och jocke såg Harry Potter och dödsrelikerna.Den var ganska bra men inte den bästa tror jag...men klart den roligaste däremot:)
Dom andra såg the social network:)

Sen kom vi hem typ 12 på natten och då for jag till mikaela och sov där det var jättekul att träffa henne igen:)
Vi var vakna till typ halv 4:]

Sen kom jag hem vid två idag och då for v typ direkt på dansen för vi skulle ha dansuppvisning,det gick väl sådär:)

Mer har inte hunnit hända:]

Kramiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0