kakor för stora och små

gissa varför jag är mätt?!
joodå..
kakor!

har varit på konsum och köpt kakor med Söderberg xD jag citerar "kakor är bra för själen, men inte för hjärtat.."
sitter nu hemma och ser min mage svälla upp till en bomb framför ögonen på mej och det är bara en tidsfråga innan jag ser innehållet flyga i luften av den kraftiga explosionen.  skämt och sido, jag är väldigt mätt!


kan även berätta för den som vill att jag ska spela två ggr på avslutningen, TWICE! jag kommer se ut som värsta proffset där jag sitter vid den blänkande nyvaxade flygeln och improviserar med en melodi jag kommer på i huvudet eftersom jag tappat bort mej, kort klänning och vind i håret av en batteridriven fläckt jag varsamt ställt två dm från mitt modell-ansikte.
skämt..
jag kommer faila!


Sandra

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kakor gör gott... Så länge dom är I MAGEN och inte PÅ den xD hahah xD Men gott äre!

2011-05-02 @ 19:21:37
URL: http://vildkattan.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHA!

Det blir ju säkert jätte bra!

men ifall du vill skulle du ju kunna nynna den där melodin för mig innan så vet jag hur jag ska sjunga?

HAHAHA skoja bara!=D

2011-05-07 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0