as I lay dying

Dags för lite mer bilder?

Men först, har ni sett slutet på vampire dairies? gör de! min kusin Amanda tipsade mej för jag har sett lite då och då men såg aldrig slutet. men jag tycker faktiskt att de borde ha slutat efter näst-sista avsnittet, de sista förstörde bara enligt mej. men annars var dom tre sista avsnitten super! =D

aja, bilder.. har laddat med några från igår då jag var med Josefin(denna bloggs andra ägare) och vi spelade basket,badade och grillade. jocke och hans gäng hängde lite med oss också=) jag skrattade mkt igår och mer kommer de bli ikv med josse och frida=D

are you ready? ;)




värsta var att hon fick i den också! :O


min teknik är jätte fin jag vet ;)




sen efter basket och bad så vart de grillning av mashmallows=D (stavning?)



fiiin josse x] och jocke som rappar i bakgrunden ;)


bläää xP



storytime!.. jag ställde mej framför skolan och gjorde tumme-ner, josse vänder kameran upp-och-ner för då blir de tumme-upp istället men då hinner fröken Sandra vända på tummen så de ändå blir tumme-ner ;)



josse gör en Carola x)



top model!





heh... ehm.. x)





väldigt fint x) de var bilderna för den här gången ;) hope you liked them

hade bäst

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0