min gamla älskling tbx:D!

Jag köpte en ny mobil för ett tag sen en xperia xmini pro men jag vart förbannad på saken av många anledningar.visst jag älskade tangentbordet och så men tydligen var den bäst egentligen om man hade tecknat ett abonemang och det har inte jag.Så nu fick jag äntligen tbx min gamla en vit W508.
Aja nu har jag inte skrivit på ett tag men jag är inte världens bloggare så jag orkar inte skriva hur mkt som helst så det får bli det som har hänt idag:)
Skolan har väl varit som vanligt och tydligen är vi lediga imorn så jag får göra vad jag vill hur länge jag vill ikv;D
Efter skolan for jag och frida och simmade ett tag typ 2 timmar och det var riktigt kul faktiskt fast jag har inte simmat på ett väldigt långt tag så det gick inte lika bra som det brukar göra men jag får träna upp mej igen:)
Nu ska jag chilla och se film tror jag heelan natten lång;)
Ha det!:)<3 

Min nya fast gamla nu.(den jag lämna tbx)
Min gamla nya älskling jag fick tbx:D<3

Kommentarer
Postat av: frida

Ooooo ny header!=o

fiiiin!

2010-09-15 @ 11:21:29
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0