Angels fall down, and we are just to damn its' souls, but it's heaven where we lie

Tjohejsan=)

jag fundera på en sak.. Frida har ju "Veckans Finaste".. och då tänkte jag... varför inte ha "veckans kotte"!...

men då tänker ni kanske; va! ska hon ut i skogen å plocka den finaste kotten?? veckans kotte...

och då är mitt svar: Nej. jag är inget troll. Varför plocka kottar när man kan plocka sten!....

nä men skämt och sido, veckans kotte kommer då vara en peson som har sagt nått väldigt kul, utmärkt sej extra, eller gjort en tabbe..

Jaa, jag tycker bara titeln veckans kotte låter underbart;) eller hur!? här kommer nog Josse s hamna mkt ;D



Meeen nuuu... Lite musik snack!!! :D:D:D:D:D ;););):D:DX]X]XDXDXPXPXP
får ju inte bryta traditionen!

detta kan vi då kalla för dagens fråga;)

vem kan lista ut vart jag fått rubriken ifrån;) räcker kanske med artist men pluspoäng om ni t.o.m vet vilken låt;)
(förra rubriken var från samma; you can make the darkness shine)



men nu då... vad ska jag babbla om nu...  JAG KLARAR INTE PRESSEN!!     AAAaaaHHHhhhhh........
de var de sista som dom hörde av den tjejen.. dom såg henne aldrig mer! (låg och sorgsen röst)

Tur att den tjejen inte var jag ;D haha visst är jag för rolig!? tack javet! x]



nä nu får jag sluta.. innan nån tror att jag har mundiare.. -.- hur gott är de på en skala!



HHAADDEE!!!! :D:D /Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0