2 prov idag

Jag vet att det har gått aaaldeles för länge sen jag skrev ngt nu´men det ska bli ändrind på det!lovar!:)<3
Först idag hade vi franska prov idag det gick piss men man kunde ändå inte plugga till det så jag skylla lite på det;]
på lunchen for jag,sandra,josse,frida och emma på byn och köpte cola för vårt andra prov idag:)
Fast emma blev hämtad där för hon mådde tydligen inte så bra idag, var helt varm den stackarn:( hoppas du blir bättre emma:)<3
Aja sen hade vi ju då ett etik prov. och det var typ tydligen ett fejk nationellt prov och det gick väl sådär ändå men jag vet inte om jag får mer än G:]
och även fast jag hade förberrät mig igårkväll så det var klart jag skulle bara föra över det på papper så kände jag ändå världens tidspress:S:]

Men det var väl allt som hänt idag sen tänkte jag fara och gymma men det är tveksamt om jag får med mej nån kompis den här gången heller...Linnea lät ganska sugen på å fara om hon tar sej hit och sandra verkade vara ganska lat...

Och jag hade tänkt lägga in en bild men nu hittar jag inte USBkabeljäveln:@ Aja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0