Men jävla datorjävel!:@

Det här är typ fjärde gången jag börjar om på det här inlägget för dator jäveln har nått emot mina bilder:@
Eftersom jag inte kan lägga in några nya bilder tänkte jag lägga in några gamla men inte fan ville datorn det för då stängdes internet ner:@
Och nu svär jag men jag är så jävla förbannad!Jag vill ha en ny dator;)
Jaja nu får jag lugna mej...det vart ett morgon inlägg idag iaf för senare ska jag vara med sandra björk och känner inte för att sitta vid datorn då...när hon nu kmr vet inte riktigt:]
Jag sov 11 timmar i natt så man kan väl säga att jag är väldigt utvilad men skulle jag välja så skulle jag fortsätta sova:]
Men jag skriver mer sen för än har jag inte så mkt å skriva om

Kramiz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0