Behind Two Lifes

HejHej, Detta är alltså min och Josefin Burmans blogg =D
Jag håller på med en ny header som kommer så snart som möjligt=)

Har inte gjort så mkt idag, hjälpt pappa lasta stolpar på släpet och kört hem dom för en på våran gata skulle ha dom till en hästhage, dom har skaffat häst:) vi ha våran häst hos dom i deras stall sen för våra grannar ska flytta:) annars har jag inte gjort så mycke idag xD


här får ni förslag på nåra bra låtar:

Thriving Ivory - Flowers for a ghost

Adam Lambert - for your entertainment / aftermath / sleepwalker

Tokio Hotel - Ich bin nicht Ich / world behind my wall / Don't jump

Jay sean - Lights off

Haha frida har fastnat på låten For your entertainment nu också och låten är riktigt bra! men texten.. hm.. ja den får man väl tycka lite som man vill om, jag tycker den är ganska rolig^^

aja bye bye


Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag önskar jag visste hur många gånger jag har lyssnat på en nu hahaha!

2010-08-21 @ 17:17:57
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0