Nedrans!

Nu har jag blivit sjuk igen:(
Jag fick typ nesselfeber i förgår men det gick över till morgonen så jag for till skolan men idag hade jag det över hela kroppen på morgonen och jag kan säga er en sak det kliar som f*n och det är inte vackert heller.(för er som inte vet vad nesselfeber är så kan jag förklara det för er.N har väl nångång bränt er på en brännässla?Iaf så blir det över typ hela kroppen och det svider och kliar så man kan knappt röra sejx])
Igår följde jag Fanny hem för vi skulle fara på första ridningen på srk:D
Och Sanna följde också med för hon riider redan där så hon fick guida oss i stallet;]
Fast det ick inte så bra ändå,det kändes som att jag hade glömt allt över sommaren:S
Men nu vart jag astrött så jag måste sova lite tror jag.Fast jag har redan sovit typ 13 i streck men jag är ändå trött hela tidenx]

Så godnatt på er<3

Kommentarer
Postat av: frida

haha joo såklart!

krya på dej<3

2010-08-31 @ 17:53:51
URL: http://friiidasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0