Första inlägget=)

Hejsan!<3

Nu är det jag Josefin som skriver.Jag tänkte ju att jag också måste skriva ett inlägg.
Jag är med Leila just nu elr inte just nu för hon är på fotbollsmatch så jag tänkte passa på att sitta lite vid datorn.
Jag har typ bott hos henne i helgen för mamma och pappa är i Göteborg och dom ville inte att jag skulle sova hemma själv men vi har askuul så det gör då ändå inget.Fast nått som inte är kul är vädret!=(
Det kändes jättekonstigt när klassen komtillbaks till norrland alla kom i shorts och tunika när det var typ 5 grader ute:]
Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så jag skriver mer snart när jag har nått roligare att skriva om;)

Ha det så bra!=)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0