Adam Lambert

...är grymt cool om du frågar mej!!;) tycker han har såå bra röst och musik, och hans stil.. udda och så fett nice;D
Haha tror jag ska ge mej på projektet att rita av honom=D ska lägga ut en bild när jag är klar med den men de kan ta nån dag har inte börjat me den än så=)

Imorron börjar skolan=S menmen, börjar ju nian nu, bara ett år kvar innan man ialla fall får byta skola xD haha

Har inte gjort så himla mke idag=) tog en sista sovmorgon(suck) och efter lunch red jag mammas häst=) hon var mkt ducktig idag och gick i form o.s.v, men när jag hade ridit klart och skulle gå till stallet igon och släppte tyglarna hängde hennes huvud nästan ner i backen xD stackars pollex] men gottegris som hon är så vart hon pigg och glad sen igen när hon fått lite godis=)
sen efter middan klippte jag topparna och ska snart gå i duschen=)

Bild från förra sommaren tro jag de va:


Bye Bye =) /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0